perjantai 22. heinäkuuta 2016

DIY korit


Heippa ihanaiset ja mukavaa perjantaita! Mä oon täällä Kärkölässä vanhempieni luona ja olen viimeiset pari päivää ahkeroinut hääjuttujen parissa. Seuraavan kerran tullaan tänne ensi viikolla, mutta vain kirkkoharkkoihin, eli nyt tai ei koskaan on pakko vääntää viimeiset askartelut ja muut puuhat, sillä seuraavaks onkin sitten jo hääviikko, kun tullaan tänne! Apua!! Keskiviikkona olin koekampauksessa ja -meikissä (oon tosi tyytyväinen!). Oon mankeloinut pöytäliinoja (ihan liian pitkä projekti...), maalannut viimeisiä kehyksiä ja lyhtyjä, väkertänyt tölkit mitkä kiinnitetään hääauton perään, pessyt karkkibuffan purkkeja ja viimeisimpänä tuunannut nämä korit. Näihin tulee kirkko-ohjelmat (isoin kori), saippuakuplat (keskimmäinen kori) ja onnenkyynelille nenäliinat (tuo tummin kori). Mun mielestä näistä tuli aika söpöt. Keksin liimata näihin vielä nuo paperiruusut, mitä olin joskus väkertänyt useampia ihan huvin vuoksi - kyllä tämmösille on aina käyttöä. :) 



Ps. Tänään on miehen polttarit. Mä en malta pysyä pöksyissäni!! Niistä tulee ihan huikeat. Oon itsekin tehnyt kovasti töitä näiden eteen hihihi. Toivottavasti T yllättyy! <3

4 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Kiitos paljon, oon itsekin todella tyytyväinen! :)

      Poista
  2. Ihanat korit! Tykkään hurjan kovasti :)

    Ja muutenkin pakko tulla kommentoimaan - mielettömän ihana blogi! Jäin heti selaamaan läpi uudempia ja vanhempiakin postauksia, tykkään todella paljon tavastasi kirjoittaa. Kaikkea hyvää sekä paljon iloa ja onnea muutaman viikon päähän! <3

    Tahdoin Jo - I Already Did

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vau, kiitos paljon kommentistasi!! Pelastit kyllä tällä päiväni, kiitos! <3 :)

      Poista