torstai 4. helmikuuta 2016

Ohjelma hääjuhlassa


Toinen kaasoista eilen laittoi mulle viestiä, etten ole päivittänyt blogia pitkiin aikoihin! Siinä vaiheessa heräsin itsekin siihen todellisuuteen, että hupsista, niinhän ne päivät on taas vierähtäneet ja voisi olla korkea aika laittaa tännekin jotain kuulumisia. Neljäs viikko elämäntapamuutosta vetelee viimeisiään ja voin kyllä sanoa, etten muista, milloin olisin viimeksi jaksanut näin kauan miettiä, mitä laitan suuhuni ja milloin menen seuraavan kerran salille! Mutta pakko sanoa, että nyt nämä jutut vain tulevat ihan luonnostaan sen kummempia miettimättä. Okei, myönnetään, pari kertaa olen myös syönyt vähän muutakin, kuin kaikista terveellisimpiä juttuja.. ja herkkupäivä kerran viikossa on ihan ok. :D Valitettavasti vaaka on kuitenkin eri mieltä mun kanssa ja lukemat näyttävät ihan samalta, kuin ennen minkäänlaisia muutoksia elämäntavoissa.. Mutta se siitä, oon asiasta aika paljon jo motkottanut T:lle. Pääasia, että edes menen ja teen jotakin, kuin että makoilisin iltaisin vain sohvalla suklaalevy kainalossa ja tuijottelisin Netflixiä!

Oli mulla tällä kertaa ihan asiaakin. Ajattelin kirjoitella teille ohjelmasta, mitä on juhliimme suunniteltu. Haluamme, että juhlat ovat rennot ja ilman kiireisiä aikatauluja ja jatkuvaa touhottamista. Tärkeintä on, että ihmiset ehtivät seurustella, syödä ja juoda hyvin - viihtyvät ja haluavat jatkaa juhlia yömyöhään. 


Meille ei ole tulossa erityisiä hääleikkejä, jos multa ja T:ltä kysytään. Kaasot ja bestman saavat kuitenkin suunnitella yhden ohjelmanumeron, mutta kiellettyjen listalla ovat ehdottomasti kenkä - ja lakanaleikki, morsiamen ryöstö sekä kaikki nämä silmät sidottuina toisten säärien hiplailu. Omana ohjelmanumerona ovat puheet (mutta rennolla mielellä näissäkin, kiitos), kakunleikkaus, häätanssi (ei siis valssia), live bändi sekä vaikka aamuyöhön asti jatkuvat bileet Spotifyn soittolistan siivittämänä - hyvää ruokaa ja juomaa unohtamatta. Jokaisen vieraan paikalla on hääbingo (nämä olen saanut jo tehtyä, voin kuvata ne myöhemmin tänne) ja niitä ruutuja voi sitten raksia sitä mukaa, jos siltä tuntuu. Lisäksi juhlapaikalla on photobooth. Mahdollisesti meille tulee myös salatehtävät - tämä on vielä harkinnassa.

 

Ps. Löysin vihdoin ja viimein, kaiken etsinnän jälkeen, itselleni vihkisormuksen ja nyt se on mulla! <3

Pps. Sanomme Tahdon 188 päivän päästä ja juhlimme 191 päivän päästä! Mihin aika oikein katoaa? <3

Ppps. Löysin mun hääpukuun sopivat vintage pitsikäsineet! <3

Pppps. Vien lauantaina mun puvun lyhennettäväksi! Ihanaa saada se pitkästä aikaa päälle ja kokeilla sitä ensimmäistä kertaa mun ihanien parikoiden kanssa! <3

Ppppsps. Tyhjensin Tigerin tikkarivarastot meidän karkkibuffaan ja samalla reissulla ostin pari karkkipurkkia sekä taskumatit (piilopullot) vessakoreihin! <3

Ppppps. Joko riittää? <3 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti