maanantai 9. marraskuuta 2015

Morsiuskimppu


Olen ehtinyt suunnittelemaan jo kaikenlaista - ja monen asian suhteen asiat ovatkin oikein mallillaan. Kaiken tämän ohella olen ehtinyt miettimään myös, minkälaisen morsiuskimpun haluan. Morsiuskimppu on yksi tärkeimmistä asusteistani ja sen vuoksi on tärkeää, että se huokuu häidemme vintage teemaa ja sopii teemaväreihin, eli jotakin vaaleaa. Haluan siihen ainakin neilikoita ja jaloleinikkejä.

Yllä olevat seikat ovat toki tärkeitä, mutta kaikista tärkeintä minulle on se, että kimpun on lupautunut tekemään oma rakas äitini. Äiti rakastaa kukkia ja niiden parissa näpertelyä. Sunnuntaina äiti kertoi, että odottaa jo sormet syyhyten, että pääsisi ahertamaan kimpun pariin. <3 Äiti olikin jo käynyt kyselemässä paikallisesta kukkakaupasta, että milloin ne kukat pitäisi tilata. Ihanaa, että muutkin alkavat olla innoissaan tulevista häistä!

Kimpussa tulee olemaan myös toinen yksityiskohta, joka on minulle erittäin tärkeä. Rakas mummini kuoli syöpään toukokuussa vain 70-vuotiaana ja tämä on edelleen kova paikka perheellemme. Olin päättänyt, että haluan mumminkin olevan mukana, kun sanomme tahdon, joten kimppuun tulee mummin helmikaulakoru. Nämä on juuri niitä yksityiskohtia, joilla on suurempi merkitys. <3 Kimppuun tulee lisäksi luultavasti pitsiä varren ympärille. Sulat näyttävät myös silmääni oikein hyvältä ja sopisivat sulkakoristeisiimme.






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti