sunnuntai 23. elokuuta 2015

The beginning


Hei vain! En ole pelottava, enkä tietääkseni näytä hirviöltä, vaikka nimesinkin blogin Monsterimorsiameksi. Olen kiltti ja ihan mukavakin tapaus, mutta olen saanut diagnoosin "häähullu." Tämä viaton hulluus on myös kovin tarttuvaa. Olin heinäkuussa kaasona suurissa maalaishäissä ja ajattelin, että tämän jälkeen pidän pienen tauon koko häähömpötyksestä.. mutta kuinkas kävikään.

Olen aina rakastanut erilaisia juhlia ja suunnittelua sekä järjestelyä. Viime aikoina ajatukset eivät ole paljoa muualla pyörineet, kuin omissa, tulevissa häissä. Meidän, eli minun ja herra T:n häitä juhlitaan vasta 1.7.2017, mutta päätin, että parempi jo hyvissä ajoin rustailla omia ajatuksia tulevasta päivästämme tänne blogin puolelle. Ajattelin, että näin säästäisin myös lähipiirin hermoja, kun purkaisin ajatuksiani tänne internetin ihmeelliseen maailmaan. Herra T oli tästä tosin vahvasti toista mieltä.

Monsterimorsian tietenkin tietää, mitä tahtoo. Häiden teemana on vintage ja matkailu tulee myös näkymään koristeluissa vahvana, sillä se on minun sekä herra T:n suuri intohimo. Teeman olen tottakai hyväksyttänyt myös T:llä, sillä tässä on kyseessä (kaikesta huolimatta) meidän yhteinen juttu, päivä sekä erityisesti tulevaisuus. Häissä tulee toistumaan mintunvihreä, hopeanharmaa, valkoinen sekä beige/ruskea - vaikka päivään on vielä aikaa, olen jopa tehnyt jo pieniä hankintoja. Näitä tulen ehdottomasti esittelemään vielä tänne blogin puolelle!

Haluamme pienet, intiimit ja rennot juhlat rakkaidemme kanssa. Ei turhaa niuhotusta ja jäpitystä, vaan hauskoja hetkiä ihanien ihmisten kanssa. Herra T ei kuulu kirkkoon, joten vihkiminen suoritetaan joko juhlapaikalla tai eräässä puistossa. Juhlapaikkakin on jo suunnitteilla, mutta enpäs paljastakkaan kaikkea ihan vielä - Kannattaa siis pysytellä kuulolla, jos vintage henkiset häät vuonna 2017 kiinnostelevat. Tervetuloa mukaan matkalle! :) 

Ps. Ensimmäisessä "ihan oikeassa" postauksessa ajattelin kirjoitella ihan yleistä höpinää minusta ja herra T:stä. Eikös sillä tavalla kaikki hääblogit aina aloiteta?

3 kommenttia:

  1. Ei vitsi, selasin koko blogisi kerralla läpi, vaikuttaa kyllä niin hyvältä paketilta tämä, että pakko jäädä myös seuraamaan! :) Me muuten mennään naimisiin päälle viikko aikaisemmin kuin te :D

    VastaaPoista